Çocuğum krup olmuş doktor ventosal verdi ventolin muadiliymiş hava olarak verdi kullnıyoruz 2 gündür gündüz öksürüğü biraz hafiflemişti ama geceden beri yine krup öksürüğün biliyorsunuzdur aynı o şekilde öksürüyor gecede verdim hava ama bi değişim olmadı yine köpek havlaması gibi öksürük ilk gün böyle değildi şimdi iyileşme beklerken arttı gibime geliyor böyle bişey yapar mı ki ventolin ne yapmalıyım acaba?