Sedaseda2 eger iyi diyorsa doktorunuz bence fazla zirlamayin bebeginizi, allah korusun bi anda kilo almaya alisirsa bunyesi ilk baslari hos gelir insanin gozune ama ilerde cok sikinti olur, tek basina ayaga kalkamaz ha diyince yuruyemez kendini tartamaz, mani de olamazsiniz cunku midesini buyutmus olucaksiniz artik kuculmez de, ikeriki yaslarinda da kiloya acik bi bunyesi olur, kilolu olur, ister misiniz cocugunuz size gelip de ya anne senin ic gudulerin yuzunden halime bak arkadaslarim dalga geciyir demesini, kilosuna takilmayin hic bi bebek suanki kilolarinda kalmıyor, bebeklerin bunyesi cok hassas olur, kusmalarina da engek olmayin doktorlar hep der ki bebekler kusa kusa midelerini buyutur, bizim doktorumuz oyke demisti, he tabi kusmugunun kivami da onemli, yani nirmal bi kusma olup olmadigini anlamak icin, kusmasina tamamen engel olursaniz midesi kucuk kalir, haliyle ayina gore almasi gereken besin miktarini alamaz, ben ilk defa duyuyorum valla ekmek muhabbetini, kuruyemis tahin olayi kesinlikle dogru, bir de ben sutumun kalitesi ve miktari artmasi icin cay damla ve bi kac tarif uyguluyorum, cok da ise yarıyor tavsiye ederim acikcasi, bol sutlu günler dilerim 🙏🙏💕💕