minikoglum28
13 aylık bebeğim 1 aydır gece beslenmesini bıraktı sabah çok erken uyandığında (5-6 gibi) mamasını verip tekrar uyutmaya çalışıyorum bazen uyumuyor 15-20 gündür de emzirmeyi bıraktım ne yaptıysam gece kesintisiz uyutamıyorum ya sürekli dönüp kalkip
oturuyor bende sürekli pis pislamak zorunda kalıyorum uyuyamıyorum ya da şuan olduğu gibi uyanıp saatlerce uyanık kalıyor oyuncaklarıyla oynuyor uykusuzluk kaderimde var galiba haa bu arada 1 saattir uyanık mama da içmiyor derdi acıkmak değil yani 🤷