Güzel anneler fikirlerinize ihtiyacım var. Bebeğim 1 yasında ve neredeyse her saat başı, hadi taş çatlasa 2 saatte bir uyanıp meme istiyor. Diş atağı dedim sabrettim, atak haftası falandır dedim sabrettim ama inanın artık gücüm kalmadı, soluksuz 4 saat bile uyumayı özledim. Tavsiyeniz nedir bununla ilgili 🌼😑🙏