Seryy_ ben doğduğu gün kullandım iyiki de kullandım Su an 11 aylık kendi kendime bıraktı 2 aydır kullanmiyo. Ama emerek uyuyo şu aralar emerek uyumayı biraktirmaya calisiyorum. Emziği alsın diye çabalıyorum bazen aliyo uyuyunca atıyo kendi. 2 yaşına kadar kullanilabiliyo bebeklere de annelere de iyi geliyor bence kullanın. Meme reddi denilen şey atak haftalarında ortaya çıkan bisey bazı bebekler yasiyo bazıları yaşamiyo benimki hoc yaşamadı şükür