papatyaannee denizalhan Aslında iştah açmada balık yağının çok etkisi olmadığını söylüyorlar. Fakat benim gözlemim şöyle oldu eczacı iştahsızlık sorunu varsa birazda olsa yardımcı olur sabah aç karna verin dedi. Bende eczacının dediği gibi sabah aç karna verdim. Benim kızım kahvaltı öğününde çok yemezdi ama balık yağından sonra kahvaltı yapmaya başladı. Tabi denk mi geldi yoksa balık yağı iştah açmada yardımcı mı oldu bilemiyorum. Ama aksatmadan her sabah şu an güzel kahvaltı yapıyor
denizalhan DamlaTa herşey zam gerçekten eczanemi aradım şuan 328tl indirimli hali normalde 360mıs internetten bakincada aynı fiyat Hemen bı koşu alayım herkes bu markayı önerdi 🙃
DamlaTa denizalhan benim oğlum 2.5 yasında, ilk defa balık yağı kullandık elmalı olanını aldım, içmek istemiyor ama portakal suyuna vs katıyorum. İştahını çok açtı bariz bir şekilde sürekli gelip gidip birşey aranıyor.
DamlaTa denizalhan bende hepsi burada üzerinden aldım, möllersin sitesinde parti no ile sorgulattım. Türkiyede daha hiç orjinal olmayan ürün saptanmamış.
Lulemom denizalhan kuzey-21 Möllersin kendi sitesine girince orda whatsapp hattı var. Zaten firma sahte ürüne daha hiç denk gelmedik diyo. Kutunun üstündeki parti nosunu göndernce kendilerinin olup olmadığını söylüyolar. Galiba böyle sahtelik lafının sebebi şu; eczaneler baya pahalıya satıyor. İnternette daha uygun oluyo. Eczacıların uydurduğu bişe olabilir. Çünkü firma hiç sahte ürün tespit etmedik diyo
kuzey-21 Lulemom evet eczaneler çok pahalı gerçekten. Ben demir damlasını trendyoldan almıştım. Şimdide balık yağının ocean olanını aldım. Trendyolda 80 eczanede 180 di. Kullandım ve faydasnıda görüyorum şuan. Eczacı banada sahte vs demişti. Ama demir ilacı sahte değildi.