Elcinn denizalhan new life Efa lıQuıd balık yağı 1 yaş 19 günlük hani ama bize 11 aydan bu yana kullanıyoruz günde bir çay kaşığı iştah açtı kızımın memnunum
kuzey-21 denizalhan ben direkt oceanla başladım. Möllersin yarısı çöpe gidiyor diyorlar. Oceandan da memnunum oğlumun iştahı açıldı sanki
Burcinisp denizalhan ayyyy zam mı gelmiş 🫢 venAturaya da bakabilirsiniz. O kadar pahalı olduysa venatura alırım. Alırken ifos onayı olmasına dikkat edin ürünün
Lulemom denizalhan ben daha 2 gün önce 300 e aldım hepsiburadadan, bugün geldi elime. Eczanelerde pahalı, ilk alırken bende eczaneden aldım bilemedim 300 lira vermiştim internette 120 lira falandı.
denizalhan Elcinn kızımın hiç iştahı yok benimde başlamam gerekli günde 3kasik anca yiyor umarım işe yarar
denizalhan Burcinisp internetten baktım da siz ne kadara almıştınız ben yarın fiyat sorarım İkinci onerdiginiz urunede bakarım teşekkür ederim ikinci onerdiginiz hap gözüküyor
Burcinisp denizalhan çocuklar için şurubu da vardı aslında. Kalktı mı acaba? Ben teyzemden almıştım. Eczacı teyzem. Kar almamıştı. Anladığım kadarıyla möllerse çok kar koyuyorlar
denizalhan Lulemom doktorlar internetten almayı önermiyor hemen biraktirmisti gorumcemin kızına uygun diye ordan almıştı Kıza yan etki yaptı Ama doğru söylüyorsunuz eczaneker tam firsatci
denizalhan Lulemom yemeyen çocuk yemiyor sanırım🥴Benimki kayınvalidemde yiyor malum hava soğuk gidemiyorum hergun 2hafya gittim ama,😂😂
Lulemom denizalhan orjinal olmuyo çoğu o yüzden önermiyolar. Ama parti nosundan orjinalliğini sorgulatabiliyorsun.
DamlaTa denizalhan bende hepsi burada üzerinden aldım, möllersin sitesinde parti no ile sorgulattım. Türkiyede daha hiç orjinal olmayan ürün saptanmamış.
papatyaannee denizalhan Aslında iştah açmada balık yağının çok etkisi olmadığını söylüyorlar. Fakat benim gözlemim şöyle oldu eczacı iştahsızlık sorunu varsa birazda olsa yardımcı olur sabah aç karna verin dedi. Bende eczacının dediği gibi sabah aç karna verdim. Benim kızım kahvaltı öğününde çok yemezdi ama balık yağından sonra kahvaltı yapmaya başladı. Tabi denk mi geldi yoksa balık yağı iştah açmada yardımcı mı oldu bilemiyorum. Ama aksatmadan her sabah şu an güzel kahvaltı yapıyor
DamlaTa denizalhan benim oğlum 2.5 yasında, ilk defa balık yağı kullandık elmalı olanını aldım, içmek istemiyor ama portakal suyuna vs katıyorum. İştahını çok açtı bariz bir şekilde sürekli gelip gidip birşey aranıyor.
Lulemom denizalhan kuzey-21 Möllersin kendi sitesine girince orda whatsapp hattı var. Zaten firma sahte ürüne daha hiç denk gelmedik diyo. Kutunun üstündeki parti nosunu göndernce kendilerinin olup olmadığını söylüyolar. Galiba böyle sahtelik lafının sebebi şu; eczaneler baya pahalıya satıyor. İnternette daha uygun oluyo. Eczacıların uydurduğu bişe olabilir. Çünkü firma hiç sahte ürün tespit etmedik diyo