H4_- çok geçmiş olsun canım biz bugğnle 3 gündür bunu yaşıyoruz bugün öğlen ateşi sürekli yükseldiği için 39 dereceyle hastaneye gittik. Domuz gribi testi sitedi çok yaygın diye ve öksürük bronşlara inmiş balgamlı olduğu için hırıltısını balgama vermiştim ben. İki adet serum verildi birde hava. Antibiyotik ve nebilizatörle verilcek ilaçlar verdi. Öksürüğü geçmiyorsa mutlka bi doktora gidin gecikmeden. Yazık küçüçük bedenleri çok zorlanıyor hastalıkta bize ağrılarınıda anlatamıyolar. Sarımsak zeytinyağı limon balgam sökücü bitkisel içerik hepsini denedim doktora gidene kadar hiçbiri etki etmemiş. Hava çok rahatlattı öksürüğü en azından biraz rahat uyuyor ateş hala yükseliyor nöbetteyiz