Geçmiş olsun bizimde grip geniz akıntısıyla birlikte öksürüğe çevirdi balgamlı ilk 2 gün su gibi burnu aktı gözleri yaşardı sonradan öksürüğe balgama çevirdi 2 hafta öksürdü tam düzeldi derken şimdi tekrar başladı şuan çam kozalağı şurubunu kullanıyorum og naturelin birde zeytinyağına sarımsak ezdim dolapta beklettim bi gece yatmadan ayaklarına sürüyorum birde bala sarımsak ve limon katıp vermeyi denedim ama hiç sevmedi başarılı olamadım. Serum fizyolojikle burnunu yıkıyorum uyumadan yoksa mümkün değil ne emiyo ne uyuyo bunlar etkili olacak mı bakacaz henüz 2.günümüz