muratnannsi Geçmiş olsun Öncelikle posta Çalı 5 gün olmuş ama ben şu an görüyorum Eğer hala göğüslerinizde şişlik varsa muhakkak emzirin anne sütü göğüste bozulmaz bir de şunu söyleyeyim sağım yaptığınız vakit çıkan sütle bebesinin çenesinin emdiği süt kesinlikle aynı olmaz o yüzden çok geç değil bence tekrardan memeyi döndürebilirsiniz emdikçe çoğalır zaten süt yapan yiyeceği gelirsek Benim şu an favorim havuç tarator esinlikle Geçen gün 3 saat uyumuşuz aralıksız o 3 saatte İnanır mısınız Göğüslerimin acısını uyandım o derecede süt yapıyor aşırı şekilde havuç tarator