Berfin4720 MuhendisAnne- ben size kesin genetik demedim yanlış anladınız olabilir dedim sadece evet 200 gram alması normal değil ama doktorunuz da normal değil diyorsa kendisi size söylesin hangisinin iyi olduğunu özel mamalar da var çnkü reçeteyle alınan biz golden goat kullanıyoruz ilk günden memnunuz tavsiye ederim
MuhendisAnne- Berfin4720 doktor eğer diğer ay da böyle olursa vereceğini söyledi ama şuan mama tavsiye vermiyor deneyip kendiniz yarayanı bulabilirsiniz dedi bende düzelir diye umut ediyorum.
seydadrk Leman98776 bende elde olmayarak cok degiştim ilk hip verdim meme emmiyordu asırı kustu heemn sma geçtik iyiydi 15gün sonra ishal gibi oldu aptamil aldık asırı gaz oldu golden goat aldık yemedi sonunda bebelac gold aldık yedi yani cok zor keyfiyetle degişmiyoruz mecburen drum her mamaya 3 4gün sans ver olmuyorsa degiş alısma süreci dedi denemedende en uygunu bulamıyorz kabul ettigi mamayı değişmeyiz tabiki(6,5aylıgız)
MuhendisAnne- seydadrk gerçekten çok zor bulmak doğru mamayı sevindim bulmanıza umarım biz de buluruz 😔
MuhendisAnne- Leman98776 anladım ben şuan aptamil kullanıyorum 10 gündür fena değil eğer kilo alımı da iyi olursa devam edebilirim umarım sizin de durumunuz düzelir 🙏
Aselim01 Leman98776 kabizlik ve sanci oluyor ben kizima yenidoganda sariligi yuksekti diye takviye yapmak istedim aptamil kullaniyorum aptamil bitti burda birinden bebelac buldum kabiz suan ne yazikki ve cok huysuz mamayi kestim bende 4.5 aylik
Aselim01 MuhendisAnne- tabiki de benim kizim kolik bebekti mama ile bir sorunum yoktu tabi suan da kolik degil memnundum cogu gazdan sikayetci anam sutte gaz yapiyor her bebegin farkli etkenleri var
Seymatugraipek Benim bebeğim 2,5 aylık. SMA kullanıyordum 3. Kutuda ishal yaptı. 25 gün ishali sürdü. Şimdi de doktorumuz aptamil comformil kullan dedi. Ondan memnunuz bakalım. Ama şimdi de ishali kesildi 2 gün yapmıyor 3. Gün bezden taşarcasına yapıyor.