seydadrk Leman98776 bende elde olmayarak cok degiştim ilk hip verdim meme emmiyordu asırı kustu heemn sma geçtik iyiydi 15gün sonra ishal gibi oldu aptamil aldık asırı gaz oldu golden goat aldık yemedi sonunda bebelac gold aldık yedi yani cok zor keyfiyetle degişmiyoruz mecburen drum her mamaya 3 4gün sans ver olmuyorsa degiş alısma süreci dedi denemedende en uygunu bulamıyorz kabul ettigi mamayı değişmeyiz tabiki(6,5aylıgız)
Aselim01 Leman98776 kabizlik ve sanci oluyor ben kizima yenidoganda sariligi yuksekti diye takviye yapmak istedim aptamil kullaniyorum aptamil bitti burda birinden bebelac buldum kabiz suan ne yazikki ve cok huysuz mamayi kestim bende 4.5 aylik
MuhendisAnne- Leman98776 bilmiyorum ama doğru mamayı bulmak adına ben de çok değiştirdim hala da devam ediyorum umarım kötü bir etkisi olmaz
MuhendisAnne- Leman98776 3 aylık oldu. 3 farklı marka denedim hala da deniyorum bir tanesini eledim fakat ikisini denemeye devam ediyorum hangisinin daha iyi olduğuna karar veremiyorum onun için
MuhendisAnne- Leman98776 sma ile aptamil arasındayım. Sma kullandım ilk ay memnundum sonra kabızlık oldu değiştirdim comfort kullandım o da kilo aldırmadı biraz aptamil kullandım onun da artı eksi bir şeyini görmedim ama çocuğumun kilosu düşük iştahı da çok yok aptamil ile mi devam etsem sma ile mi bilemedim şuan hala aradayım. Siz neler kullandınız gözlemleriniz nedir ?
Leman98776 MuhendisAnne- benim de bebeğim kilosu düşük ben de tüm mamaları kullandım 3 aylığız hipp,golden goat,sma optıpro,Aptamil,bebelac,bebelac gold,alerji mamaları ,reflü mamaları her şeyi denedim yani
Berfin4720 MuhendisAnne- neden illa kilo aldırmak için mama değiştiriyorsunuz ki daha 3 aylık bebek nasıl o kadar çok değiştirirsiniz kilo almaması genetikte olabilir her bebek kilolu olacak diye bişey yok biz bile yeni tatlar tattığımızda kötü oluyor midemiz bebeği düşünemiyorum bile yapmayın lütfen tek mama da kalın doktor zaten bakarsa anormal bi durum olursa o kendisi size söyler her ay gidiyorsunuz zaten doktora
MuhendisAnne- Berfin4720 anne baba minyon olsa anlayacağım dediğinizi ama demekki normal bir durum değil uğraşıyoruz. Doktor da kontrolde normal değil diyor zaten kilo alsın derken tombik olsun şımarıklığı değil bir ayda 200 gram almış mamayı değiştirin diyorlar biz de deniyoruz hangisi iyi gelecek diye veya kabız yapıyor değiştiriyoruz çocuğumuzu sizden daha çok düşünüyoruzdur takdir edersiniz ki…
Berfin4720 MuhendisAnne- ben size kesin genetik demedim yanlış anladınız olabilir dedim sadece evet 200 gram alması normal değil ama doktorunuz da normal değil diyorsa kendisi size söylesin hangisinin iyi olduğunu özel mamalar da var çnkü reçeteyle alınan biz golden goat kullanıyoruz ilk günden memnunuz tavsiye ederim