Merhaba kızlar siz çocuklarınıza özel çorba hazırladığınız zaman hangisini kullanırsınız baktığım birçok tarifte tereyağı ile yapılıyo ama ben pek tereyağından yana değilim zeytinyağıyla yapıyorum bide sizlere sormak istedim siz nasıl yapıyosunuz diye