Bende de gecikme var bu ay doğumdan sonra bir kere adet olduğum bu ay gecikti tedirginim test yapacağım adet sancısı da var ara ara anlayamadım doktor a gitmeye de çekiniyorum daha 5 aylık bebeğim yani toplasanız 2 3 defa geri çekilme yoluyla ilişki oldu sonuç nedir sizce