Ezgiiiurass Öyle deme canım, elbet alıscaklar. Sen cok iyi bir annesin. Üzme kendini. Bebek daha onlar. Hertürlü süt veya mama alıyor zaten aç değil öyle düşün. Elbet yiyecek birgün. İlaçlarını şırıngayla falan dene bide. Ben öyle yapıyorum eline de baska bi sırınga veriyorum. Ama antibiyotiği ısrarla içmek istemiyordu bende birwz zorla verdim :(