Bebegim 6 ay 23 günlük. 5.5 aylikken ek gidaya başlamıştık. Sebzelerle basladik gayet güzel yedi. Lor, Yoğurt da cok güzel yedi. Sonra meyvelere gectik. Onlari da sevdi. Ama şimdi meyve disinda bisey yemiyor. Cesit cesit yemekler yapiyorum. Ağzını sımsıkı kapatıyor. Yoğurt ve loru da yemez oldu. Gecen denemek için kendimize yaptığım corbadan verdim az tuzlu. Onu yiyor ama kendi yemeklerini yemiyor. Karistirmadan da veriyorum karıştırarak da ama yok. Var mi başına gelen çözümü olan?