Smyra58 öncelikle madem yurtdışında yaşıyorsunuz kendi yaşadığınız yerin alım gücü ile ilgilenin, Türkiyemiz evet kötü bir durumda ama neden kötü durumda ? İnsanların zevkleri, tercih meseleleri ile ilgilenmek insanları yermek yerine şayet ben Fransa da bunu 1 haftada alabilecekken neden Türkiye’de ki yaşayan insanlar 8 ay çalışıp alabiliyor diye mantık yürütmeye çalışın. Yurtdışında oturduğumuz yerden insanlara çatmak kolay. Benim olduğum ülkede %10 civarında enflasyon varken güzelim ülkemde neden %120 enflasyon var ? Neden asgari ücret açıklandığı gibi herşeye zam geliyor? Neden insanlar dün aldığı ürünün aynısına yarın daha fazla fiyat ödüyor? Bende yurtdışında yaşıyorum ama inan ki insanların almayı tercih ettiği şeyler yerine ülkenin genel olarak alım gücüyle ilgileniyorum. Lütfen artık bir şeylere düz mantık ile bakmaktan vazgeçip genel sorunlara odaklanın. Ve mümkünse yurtdışında olanlar da oy kullanmasın buna bizde dahiliz, biz orada yaşamıyoruz ve gidip ülkemizin gidişatını orada yaşamayana dek bir nebze de olsa karar vermeyelim.