Başkasının cebinden çalıp almıyorsa kime ne?
İnsanların sosyal hayata, tatile verecek parası YOK.
Tek hayatları sosyal medya.
O yüzden tek yatırımları da telefon.
Opera, tiyatro, sinema, konser vb. şovlara düzenli bütçe ayırmak zor geliyor, telefondan yaşıyorlar tüm hayatlarını.
Ayrıca evet 1 yıldır çok fahiş fiyatlara satılıyor ama öncesinde 3 kez iphone almış biri olarak androidden çok daha uzun ömrü, ve kullanım kolaylığı ile tercih edilmesi çok doğal olan bir telefon iphone.
2016da aldığım iphone onca kullanıma, düşürmeye, çarpmaya rağmen hala taş gibi, eşim kullanıyor.
1 yıllık androidi bozulunca aldı eski iphonumu, kaç yıllık telefon olmasına rağmen performansına şaşırdı kaldı, hep adroid kullandığı için çok iyi geldi.
Hepsini de geçtim isteyen aç kalır iphone alır onu da o mutlu ediyordur.