TugceAsyaY Bende kızıma mustelanın yüz kremini kullandım ama yüzünde kızarıklık ve isilik gibi şeyler yaptı. Şampuanını da aynı zamanda değiştirmiştim kremi bıraktım şampuanı hala kullanıyoruz bir şey yapmadı belki ikisi aynı anda olunca öyle oldu bilmiyorum kremi bıraktım yüzü düzeldi ama tekrar deniycem 🤔
Nilsmom Biz 6 aylık olacağız hiç kullanmadım kimyasal bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine. Vücuduna zeytin yağı kullanarak masaj yaptim. Sizler yazınca da şimdi bir düşündüm 🤗
CanEm Nekwa bebe yağı gözenekleri tıkıyormuş cilt doktorumuz öyle demişti kesinlikle kullanmayın demişti