Anneler 10 gün sonra 4. Ay aşımız var ama şimdiden içim cız ediyor çok korkuyorum etkileri nasıl oşcak ateşlenecekmi uykusu bozulucak mı zaten zor bi uyku düzeni var aşı sonrası olumsuz etkilenir mi diye düşünüp duruyorum 2. Ay aşılarında çok ağlamıştı hala aklımda 😔