en_sevdiklerim2 Anneler yarın yada pazartesi bebeğimi aşıya götürecm ? 2.ay aşıları kadar kötü mü? Bide bacaktan mı vuruluyor kaç aşı?
66arasim en_sevdiklerim2 Evet iki tane bacaktan ben ateşten korkuyordum da çıkmamıştı şükür aşı sonrası biraz calpol verebilirsiniz
Gamzedagyeli en_sevdiklerim2 2 tane vuruluyor tiberkiloz ve zature aşısıydi sanırım çok emin degilim içeriklerinden 🙈 ama bizde çok şükür sorun olmadı az bı ateş yaptı carpol verdim geçti
mysa2 en_sevdiklerim2 biraz ağrı yapiyor biz gündüz olmuştuk saat 10 gibi akşam a kadar 2 kere ağladı ufak ağrı vurdu sanırım sonra geçti gecemiz güzeldi sonrasında da sorun olmadı 😊
Ecenin_Annesi29 en_sevdiklerim2 her cocukta farkli etki eder bence bizim 2. Ayda hic bisey olmamıştı 4. Ay asisinda ates olmuştu carpol verdim bi kac gun sislik oldu soguk uyguladım sonra gecti zaten huzursuzluk zaten illaki oluyor
en_sevdiklerim2 ebru46-46 aynen bizede öyle dediler haftasonu misafir var bebek huyuzlanır onla ilgilenemem diye büyük ihtimal pazartesiye bırakırım.yinede emin değilim 🙊
66arasim en_sevdiklerim2 3 gün duş aldirmayin demişti. Tam bilmiyorum ama kaldığı için mi başka bisyden mi minicik minicik kanamisti ay için cız etmişti geçenlerde 6 ay aşımızi olduk oda aynı oldu
patilianne en_sevdiklerim2 iki yaşında oğlum bugün yine aşısı vardı ve şuana kadar hiç bir aşının etkisi olmadı huzursuzluk bile yapmadı rahat ol hiç bişy olmaz
Elifbst en_sevdiklerim2 ben asi yaptirmiyorum bebeğime karşıyız tamamen içinde ne var bilmiyorum ?koruyuculuğu ne kadar bilmiyorum?
en_sevdiklerim2 Elifbst sizin fikriniz saygı duyarm ben yaptırmayıp çocugum bnm yüzümden ası olmadığı için tehlikeye girerse kendimi affedemem