Betuss Canım bende kızım pişik diye canbebe denemek için aldm aslında kaliteli gözüküyor ama lastikli kısımları aşırı sıkıyo iz yaptı resmen kızarttı kızımın bacaklarını öyle Kilolu bir kızımda yok kilosuna görede almıstım bezi ama ondan dolayı vazgeçtim ni kaçtane kaldı elimde onuda kullanıp baska beze gececeğim.Gerçi suan her bezden var evde😂Önce prima sonra sleppy sonrada canbebe almıştm elimdekileri bitirp ne kullanıcam bilemedm🤦🏼♀️Pişiği bezden dolayı sanıp sürekli değiştim
Betuss NurR ishal yapmıs Aptamil değiştim Hipp aldım hemen normale döndü kakasının şekli ve sıklığı hemen geçti pişik.Çok sık kaka yaptığı için ee tahriş oldu poposu ve mantarlı pişiğe cevirdi.Hemen krem aldm sürdüm ve mamayı değiştim rahatladım cnm