NurR
5 kiloydu 3 numara aldım şuan 6 kilo yine 3 numaradayız biraz büyük oluyodu 5 kiloyken ama lastikleri iz yapmasın diye diğer bezlerde hep öyle olmuştu çünkü birde bezden değilde ıslak mendildende pişik yaşıyo olabilirsiniz ıslak mendiliniz nedir ben bi kere değiştirmiştim pişik olmuştu çünkü