NukleerBaslikliKizz ikiaslanannesi Annem bir hafta bizdeydi o yapıyodu ama ben kıyamadım hiç yapmadım
ikiaslanannesi Olimbonii işte kundağı sevmiyor diyorum zorla yaptırmak istediler. Yapmadım ya şimdi her şeyi ona bağlarlar 🤷🏼♀️🤦
yagmuraltintas ikiaslanannesi ne alakası varmış o büyüdükçe oturur şimdi daha tam basamaz anlayamazsınız ki ben kundak yapıyorum ama alakası olduğunu düşünmüyorum
ikiaslanannesi blue5 Ya bide insan kıyamıyor öyle bağlayıp uyumaya ama keşke ben yarım kundak yapsaydım
Rafadan_anne ikiaslanannesi ben ilk dogdugunda kundak yapmaya calistim ama bebegim cok hareketliydi kolu bacagi durmuyor kundagi bozuyordu sonra pes ettim. Bence carpiklikla alakali bir sey değil. Sadece kundak daha çok sakinlestirir anne karni gibi hissettirir diye biliyorum.
ikiaslanannesi Rafadan_anne inşallah onunla alakalı değildir çarpık diye vicdan azabı çektim ya kundaktan diye düşündüm 🤦
usernamesu Kundaklı olanların çarpık oluyo asıl :) içinizi ferah tutun bilimsel olarak kundak sadece ellere yapılıyor bacaklar açık bırakılıyor doğrusu bu. Kundaklık bi durum değil yani eskilerin bildiği her şey sallamasyon
elizabeth ikiaslanannesi alakası yok, aksine kundak kalça çıkıklığına sebebiyet verebiliyor yapmayın. Ben de yarım kundak yapardım uyusun diye hiç çarpık falam olmadı
ikiaslanannesi elizabeth keşke bende yarım kundak yapsaydım ya 🤦daha rahat uyurdu ama benim bebeğim gevşek baglamama rağmen ağlayıp açmaya çalışıyordu