Güzel anneler selam 🌸 bebeğim 2 buçuk aylık, bugün bezini açtım biraz, havalansin poposu diye 🤣😍 neyse bezi açtım sonra bebeğimle oynadım biraz ayakta dik durabiliyor birkaç saniye dik tuttum sonra yanımda kayınvalidem vardı bebeğin bacakları çarpık gibi dedi 😥 kundak yapmadın ondan olabilir dedi. Ama korktum ya sanki bana da biraz çarpık gibi geldi 😔 daha erken mi geçer mi acaba ? Bu durumu yaşayan sonra geçen var mı ?