Minigim38 mustelanın abartıldığını düşünüyorum, ben bubchen markasının pişik kremini kullanıyorum çok iyi geliyor yeğenimin poposu ciğer gibi olmuştu pişiği artık yaraya dönmüştü bubchen çok iyi geldi ona isterseniz bir deneyin derim. Bir de sizin yedikleriniz de çok etkiler özellikle mevsim meyvelerinden portakal, mandalina ve greyfurt çok asidik olduğu için fazla tüketmemekte fayda var onlar da bebekte pişik yapıyor