Kızlar ya bebeğim doğduğundan beri baby turco kullanıyorum. Çok memnundum hiç kızarma,pişik olmazdı taki 3 numaraya geçene kadar pişigi geçmiyor. Sleppy kullanmaya başladım oda geçirmiyor. Pişik kremi mustela kullanıyordum, şimdi hametan kullanıyorum geçmiyor. Zeytinyağı da fayda etmiyor nolur yardım edin 😔😔