Azraada58 eşimle memuruz ve 2 maaşla bile sadece karnımızı doyuruyoruz. Sorun asgariye yapılan zam oranı değil, sorun alım gücünün düşük olması, 1 kalıp peynirin 150 lira civarında olması. Eğer zam yapmasalar kiralara, gıda, elektrik, su vs. 8500 ile idare edilir. Ama şimdi yılbaşından sonra yapılacak zamları görün siz.