Eşim de memur bende şükür halimize. Hiçbir zaman biz bu maaşla ne yaparız demedim hep asgari ücretli olup tek çalışan ne yapar nasıl yapar diye düşündüm. Gerçekten çok zor. Şu şartlarda bu maaş kesinlikle az. Yılbaşından sonra zam gelecek diye ihtiyacımız olan birçok şeyi öncesinden almak zorunda kaldık. Korkum yılbaşı sonrası neye ne kadar zam gelecek. Allahım düzenli işi olmayanın, tek maaşla idare etmeye çalışanın yardımcısı olsun.