DarkSwan neye dur diyecek? İşverenin maliyeti arttı? Mesela lcw artık yanına yaklaşılmıyor 2 sene önce o fiyatlara zaradan alırdık, bize göre lcw suçlu ama birde onların açısından bakalım. Dolar aldı başını gitti kumaşlar dolar üzerinden alınıyor, asgari ücrete zam yaptılar adamların 10binlerce çalışanı var hepsine birden zam yaptı, kiralar aldı başını gitti adamların binlerce mağazası var, gıda fiyatları arttı bu adamlar günde 10binlerce kişiye öğle yemeği veriyor e yüzbinlerce malın tüm ülkedeki mağazalara dağıtımını düşün benzin olmuş kaç tl e bu adamın lojistik masrafı? E bu kadar maliyet artmışken nasıl zam yapmasınlar ürünlerine? Ülkede çoğu şey ithal herşey dolara endeksli soğan patates bile. Yani işverene, a markasına, b markasına, ev sahibine kızmanın anlamı yok. Arada illaki fırsatçılık yapan var. Ama bu ülkede ekonomik kriz olduğu gerçeğini değiştirmez. Devlette kimseye dur diyemez serbest piyasa diye bir şey var adam iyi o zaman satmıyorum ben bu karlarla ürün üretmiyorum derse ne yapacağız? Kira zammını %25’te tuttularda ne oldu kim uygu bu kurala milelt paşa paşa yüksekten tutuyor kiraları yani her yere el atması zaten mümkün değil. Adamlar ülkeyi yediler bitirdiler işin özeti bu. Bunlarda sonuçları işte.