AngelMotherr Nasıl dur diyeceğiz ki. Bizde dışarıdan biseyleri bedavadan alıp para kazanmiyoruz. Su ekonomide isverende iscide esnafi da memuru da magdur. 2 tane işçimiz var sigortası var maasi var yemegi var. Dükkanın kirası elektriği suyu gıda temjzlik alisverisi… biten malzemeyi yerine geri alamıyorum artık. Birkac ay once sattığım ürünü üstüne cebimden para çıkarıp aldım. Gecen sene saat satıyorduk mesela bu sene fiyatlardan dolayı alamadık. Fiyata yansıtsam fırsatçı diyorlar yansitmasam piyasaya göre uygun olduğunu görüp kusuru mu var hayırdır diyorlar. Urune garanti veriyorum benim kutumun icine farkli marka urun koyup geri getiriyorlar. Fiyattan dolayı kafama uclu priz fırlatan mi dersin sayıp söverek giden mi? Sonuçta sizin aldığınız mala zam geliyorsa bizimde aldığımız mala zam geliyor, maliyetlerimiz yukseliyor. Hepimiz bu vatanın insanıyız. Karşılıklı anlayış göstermeli, empati yapmalıyız. Asgari ücrette yükseliş hiçbir şeye çözüm değil maalesef. Işten çıkarmalar, zamlar, alım gücünün daha da düşmesi, kapanan dükkanlar..