Bizeee,sürekli memede kalmak istiyor yatağına yatırıyorum 15 dk sonra uyanıyor,gaz sancısı var, ikide bir esnemesine rağmen uyumuyor bu çocuk 😞 sabahta 2-3 saat anca uyudu anlamıyorum nasıl uykusuz durabiliyor esimde su an yanımda horul horul uyuyor yazık sabah erkenden ise gidecek ama napim gıcıklanıyorum bilerek bazı seyleri sesli yapıyorum uyansın diye 😀