Azraada58 valla bebekli olupta evi toplu olanlara sasiyorum cunku ben yapamiyorum, azicik uyuyor zaten o ara kahvalti mi yapacam evi mi toplayacam, cok hareketli zaten bir yerlere tutunup kalkmaya calisiyor surekli dikkat vaktim yok ve insanlarin toplu evini gorunce kendime kiziyorum istemsizce…