Lyla____ arascinar3475 arascinar3475 bende sagamiyorum eskisi gibi gelmiyor sütüm (((( ne yapacağımı bilmiyorum
Fatmannny arascinar3475 benimde çok çok azdı bestlak damla kullandım nir de nurse harveys in anneler için olanı var süt arttırımında onu kullandım biraz düzeldi
Lyla____ arascinar3475 bende 2 ocakta başlayacağım bebegim daha 5 ay 4 günlük nasil bırakacağım bilmiyorum ((((
Fatmannny arascinar3475 ben hamile halimle taşındım karnım burnumda o kadar masraf da üstüne asla canını sıkma bebeğinin aç kalmasından önemli mi değil öyle de böyle de taşıtacaksın zaten
Mucizemle_1 Aykizinannesiii inşallah çok zor süreç hiç böyle olacağını düşünmemiştim ama güzel olsun bebeklerimiz için bu süreç 🥰
Mucizemle_1 Fatmannny bizde öyle hiç ayrı kalmadık sürekli benimle beraberdi, Bugün ayrı kalmak bebeğimi de beni de baya etkiledi 🥺
Fatmannny Mucizemle_1 ben ilk günü düşünemiyorum bebeğim daha 3.5 aylık düşündükçe çok üzülüyorum bir kaç ay sonra gidişata göre işten çıkmayı planlıyorum hem yaptığım işi sevmiyorum hem bebeği bırakacak kimsem yok
Mucizemle_1 S123mrv inşallah Canım hepimiz için yavrularımız için güzel günler olsun biz ne kadar pozitif olursak onlar o kadar hissediyor bugün benim üzüntüm ağlamam ona yansıdı 😔
Mucizemle_1 Fatmannny ben bakıcı ile başladım böyle de devam edecek büyük ihtimal, keşke yavrularımız hep yanımızda olsa 😔