Çalışan Anne olmak daha mı zor 😔 Bugün işe başlama yapmak için gittim kızım ilk defa benden ayrı kaldı görüntülü konuştuk işteyken sesimi algılayınca bi şok oldu o öyle olunca kapattım telefonu, eve geldim kapıdan girince Canım Kızım ben geldim dedim o sırada yavrumun bi bakışı vardı bana insanın kalbi sızlar mı öyle sızlattı, normal de hiç tanımadığı biri de olsa ona bişey dese gülen yavrum ben konuşuyorum sadece bakıyor öyle bi bakış ki tarifsiz ömrüm boyunca unutamayacağım gözlerimden yaşlar akmaya başladı onun karşısında ağlamakta istemiyorum baktım yüzü daha da değişti hemen emzirmeye başladım temas kurmak için bi kaç saat sonra normale döndü 🥺