35lavanta Dilaylaa Ayy apt. Nerde yapcam kız komşuların kapısına sıçrıcsk bide onumu temizlicem 😂😂 Poşete koyar evde yaparım artık yada sofra bezi serer yaparım mecburrrr 😂
Dilaylaa 35lavanta ben apartmanda değilim hiç aklıma gelmedi o 🤦 doğru olan evde yapmak zaten bı şekilde yaparsın artık 🤭 ben başka şekilde kutlayacağım gece ama yazmayayım 🌸 özet olarak aslında yeni bir yilida kutlamak gibi birşey , sağlık mutluluk diliyorum herkese ❤️
defnes32 ikierkekannesiii e en uzun gece zaten ekinoks tarihi bunu bilmeyen mi var her coğrafyada dersinde öğretilir
SetenayCo defnes32 Ekinoks Latince’de ılımlı demektir bizde de gece-gündüz eşitliği olarak bilinir. Bu tarihler 21 Mart ve 23 Eylül’dür. 21 Aralık(en uzun gece) ve 21 Haziran (en uzun gündüz) ise Solstit yani gün dönümü tarihleridir.
Slmnese ikierkekannesiii Dünyanın güneşin eksenindeki hareketleri sebebiyle en uzun geceyi yaşadık ve yine en kısa gündüz süresini yaşıyoruz bugün, bugünden sonra gündüz süreleri uzayıp gece süreleri yavaş yavaş kısalmaya başlayacak. Nar olayını bilmem ama işin özü bu🙈
MatmazelDeniz ikierkekannesiii narı boşverde bu gece hic uyanmadan sabaha kadar uyusam bana cok iyi gelrdi ama ne mumkun bebekle😕
Zeynoveannesi Dilaylaa bolluk ve bereket getireceğine inandığımız için kapının dışında yaparsanız paralar dışarı gider evin içinde yapılması gerek diye duymuştum ben de🙈🙈
Dilaylaa Zeynoveannesi ay icerisi dışarısı bilmiyorum herkes farklı seuler söylüyor ama saçılmasi gerekiyor diye biliyorum 😂 onunda lekesi asla çıkmıyor ya da ben bilmiyorum 😂😂