ikierkekannesiii Hanımlar böyle birşey varmı 21 Aralık en uzun gece diyorlar bolluk bereket günüymüş nar alıp yiyecekmisiz kapımızın önünde nar kırıp yiyecekmisiz bu bilgi doğru mu birisi bana doğru birşey yazabilir mi
35lavanta ikierkekannesiii En uzun gece olduğu doğru nar bereketi simgeler diye yapanlar var ritüel gibi bişey sanırım tam bilgim yok ama çok şahit oldum yapana
mczm__ ikierkekannesiii bilmiyodum bunu tesadüfe bak ki dün nar yemiştim 😄 inşallah bolluk bereketlik olur 😊
ikierkekannesiii 35lavanta instgramda böyle bir bilgi gördüm de yazmışlar kapınızın önünde nar kırıp yiyin bolluk bereket için diye
35lavanta ikierkekannesiii Evet öyle yapıyorlar ben hiç yapmadım araştırmadımda dikkstinizi çektiyse içinizde kalmasın kırmassnız bile nar yiyin 😂
mczm__ ikierkekannesiii 21 Aralık gecesi değil mi yani dün gece 12 den sonra 😂 bugün yaparsak 22 gecesi olur
TRTCOCUK ikierkekannesiii bunu bilmeyip az önce nar yemem peki 😂😂 inşallah öyledir bilmeyerek yedim bir kaç gündür öylesine duruyurdu şansa bakki 10 di önce yedim
Dilaylaa Hurafe mi :) 21 Aralık nardugan bayramıdır Türklerin bayramidir aslında . Gece ve gündüz savaşır , güneş galip gelir . Karanlıktan aydınlığa çıkış olarak kabul edilir kutsal bir gecedir bu gece Türkler için.🌸
35lavanta Dilaylaa Baktım şimdi haklıısın çokta hoşuma gitti görmüştüm yapanı ama hiç araştırmamıştım 🌸 Biz yine buluştuk bir kutlama postunda aman tadımız kaçmasın ali rıza bey 😂😂😂
Dilaylaa 35lavanta neden kaçsın yahu herkes inancıyla.ilgili şeyler paylaşabiliyor :) ben çok seviyorum bu bayramları , 21 Aralık , 21 Mart , 21 Haziran ve 21 Eylül hepsinin çok özel anlamları var aslında 🌸
35lavanta Dilaylaa Geçenlerde yılbaşında bir kaos yaladıydık ya ondan dedim 🤔 Çok canım çekti akşama yapıcam bende 🥳
Dilaylaa 35lavanta yok ben girmiyorum artık o tartışmalara 😅 rahat ol 😅 bende eger vaktim olursa bugun birşeyler yapacağım eski türk geleneklerini severim hoşuma gidenleri uygularım 🌸
35lavanta Dilaylaa Ayy apt. Nerde yapcam kız komşuların kapısına sıçrıcsk bide onumu temizlicem 😂😂 Poşete koyar evde yaparım artık yada sofra bezi serer yaparım mecburrrr 😂
Zeynoveannesi Dilaylaa bolluk ve bereket getireceğine inandığımız için kapının dışında yaparsanız paralar dışarı gider evin içinde yapılması gerek diye duymuştum ben de🙈🙈