Azraada58 Okuyanbiranne işte bu durumda vakumlu önden acılır oyurak devreye giriyor yapışan her yere koyabilirsin
motheroftwoangels deniz-95 benim kızlarım biraz büyüsün hepsini vercem ihtiyaç sahiplerine zaten ev 2 + 1 evde yerim yok yarısı oyuncak vs yarısı da eşimin kıyafetleri 😃
deniz-95 motheroftwoangels ben kullanmadığımız şeyleri sırf ortalıktan kaldırmak için dolap uygulamasına koydum. Çoğu da sattı vallahi çok pahalıya koymadım. Bazı araçlar gereksiz yer kaplıyor cidden🤦🏻♀️
motheroftwoangels deniz-95 öyle tabi çok iyi yapmışsınız bende koydum da şimdi vaktim yok pek fazla bende uyguna verdim gitti hepsini ☺️ evde boş duracağına insanların üzerinde dursun