Elly Berenberfu Evet evet. Yani karın. agrısı da denebilir cok şiddetli bi şekilde :) Bağırsaklarımızın yerleri mi değişti noldu😂
LilyaBn Berenberfu sezeryan yerimde iz yani normal beyaz iz değil daha kahverengi ve hafif bir şişlik keloid diyorlar ama keloid daha kalın kabarıklık oluyormuş o da değil bilmem ne sıkarmı öyle birşey demişti doktor.
Berenberfu bebegim86 travma kesinlikle benimde oldu . Ne kadar oldu doğum yapalı bu gaz sancısı her gün oluyor mu sizde ya? Ben her gün sabah çekiyorum
aylizinannesiii Kuzeymomss bende soğukta ağlayasim geliyor ya beline sanki tekrar iğne yapıyorlar gibi 🥲
papatyaperisii11 Berenberfu canım ben de aynı durumdayım resmen bir sancı ve arkama dayanıyor içeriden sanki bastiriyorlar oraya niye öyle.oluyor ki anliyamiyorum
Arsima19 Berenberfu bekarken de beş sıkıntım vardı iyice artarak bel sıkıntısı kaldı iki büklüm oluyorum
minikMarquez Angelss12 benimde bebek 8 buçuk aylık Allah inandirsin akşam eğilip bebeği yataktan alamıyorum iki büklüm oldum sırtıma hergun kas gevşetici vurmama rağmen
papatyaperisii11 Elly bende de oluyor o sancı canım gerçekten kıvraniyorum niye oluyor geçici mı geçen var mı acaba söylese
Elly papatyaperisii11 Vallaha crvabını brn de merak ediyorum. Bi kadın doğum doktoru gelse de sorsak 🤭