[silindi] 1Meryem011 of evet kirkimda çıktı ama hala sanki çamur geliyor içimden kanda değil anlam veremedim gitti ve tabiki göbek çatlaklarına gobegimm 🤔🙄🙄🐸
Berenberfu biroglanannesii1 kabızlık mı? Benim felaket gaz sancısı oluyor. Sizin de oluyor mu? Yoksa ben mi yaşıyorum bunu ya! 😄
Taze_annecik lceLady normal doğum yaptım makat çatlağından 3 ay cektim bu sefer sezaryan yapicam o açıyı çekmek istemiyorum dedim. Yine başıma bela oldu
biroglanannesii1 Berenberfu Yok canım ya gaz sancısı değil gebelikte bile kabızlık yaşamadım doğumdan sonra hemoroid mi ne varsa canım acıyor yani normal doğum da değildi ki zorlanayım olsun neden oldu anlamadım gitti
Elly Berenberfu Tuvaletim geldiğinde inanılmaz bi sancı. Kıvranıyorum resmen. Tuvalete girene kadar ölüyorum. Eskiden hiç böyle değildi.
papatyaperisii11 Elly bende de oluyor o sancı canım gerçekten kıvraniyorum niye oluyor geçici mı geçen var mı acaba söylese