Hbpx Dilaylaa ben 25.Kasım da doğum yaptım raporum 7 martta bitecek . Yani 7 marttan sonra mı alacağım ?
Dilaylaa Hbpx genelde öyle oluyor rapor bittikten sonra muhasebe onaylıyor bir hafta içinde de yatıyor ortalama 🌸
Dogagumus Hbpx bağlo bulunduğunuz belediyenin sosyal yardım bölümüne mesela benim bugün ptt ödemeleri kısmında gördüm hesabıma yatırdım ordan kızım 58 günlük doğduğu ilk hafta yapmıştık başvurusunu
Ecemoz1 Hbpx doğum yaptıktan sonra 4.gün doğum öncesini aldım. Rapor sürem bitince de kalan doğum sonrasını aldım
Ecemoz1 Dogagumus onu da kurum ödemeleri kısmından hesabınıza tanımlayıp hesabınıza yatırabiliyorsunuz. Ben kendi hesabıma aktardım 300 tlyi
Dogagumus Ecemoz1 evet evet bugüne kadar çıkmıyordu bugün kontrol ettim düşmüş aktarım yaptım hesabıma
Hbpx Ecemoz1 anlayamadım . Doğum yardım parasından bahsediyorsunuz değil mi ? Aile ve çalışma bakanlığına başvuruluyor diyor nette . Ödemeyi ptt den almıyormuyuz
birminikbebekannesi Dogagumus Evet biliyorum ben toplu istedim bilerek toplu aldım sonrasında 3 ayda heyet raporu aldım onlar aylık yattı
Ecemilay Hbpx ilk taksidi kızım 1 aylıktı yattı 2. Taksidi bugün yattı kızım 2.5 aylık daha yatar mı bilmiyorum