Anneko yapmanız gerek iki üç gün beklemek elinizdeki mesajları dekontlari gönderdiğiniz firmanın fişi hepsi sizde kalsin tehtit suçlama mesajları da sizden yine ister şallarini bu sefer direk yollarsiniz sanırım bayan sizden 200 TL nin acısını çıkartıyor kargoyu almayıp size geri dönene kadar veya gerçekten almamıştır söz bekleyin kadın size yazar öyle bir durumda sizde mağdur olduğunuzu kargo ücretini tahsil eder misiniz diye de sorun ama şimdi hayır diye şalları vermek tabiki gönül ister ama sonrasında ürününu isterse siz yollarsiniz başkasına verirseniz kadın şalları isterse bu seferde şallarin iki katını ödersiniz