Kızlar Instagram’dan bir sayfadan 3 tane şal aldım kadın şalları pamuklu çok güzel falan diye gönderdi bende havale yaptım ücretini ama şallar gelince kumaşını kalitesini hiç beğenmedim geri iade etmek istedim tabi her zaman ki gibi iade kabul etmiyorum falan filan dese de iade almak zorunda olduğunu falan beyan ederek iadeye ikna ettim ürünü gönder dediler ürünü de gönderdim fakat ürün kargo da kaybolmuş diyor kadın oysaki ürün bulunduğu ildeki kargo şubesinde aradım sordum da neyse kadına bunu söyledim ve açıkçası paramı iade etsin diye de darladim kadın inat etti kargoyu şubeden almadı kaybolmuş diye sonrasında tüketici hakem heyetine cimere falan şikayet edince kuzu kuzu paramı geri gönderdiler ürünü de inat edip almadığı için geri dönmüş bana. Üstelik ilk alırken kargo bedava demişti ama kargo parası odetti yanlışlık oldu falan geri gondericem dedi kargo parasının da üstüne yattı şimdi de kargo dönünce yine bir kargo parası ödedim neredeyse 50 60 lira minicik pakete kargo ödedim sürekli. Kadın sabah paramı iade etti ürün de dün bana geri döndü ve ürününü göndereceğimi söyledim al sadakam olsun falan diye hakaret etti üstelik haksız olan da o ürün elimde ama kadın hakaret ettiği için ürünü gönderme geri zaten kargo ücretini sürekli sana odettiler 200₺ ye şal aldım 60₺ kargo ödedim dedi bir arkadaşım günah olur dedim ama kadin hala hakaret etmeye devam ediyor ürünü göndermesem günahından korkuyorum göndersem boşu boşuna ödediğim 60 ₺dan yakınıyorum ne yapacağım bilmiyorum sizce ne yapılmalı bu durumda