neslyyy Papatya39 yok gitmedik şuan iyi elhamdülillah kusma ishal yok halsizlik yok sadece ateş vardı diştendir eğer devam ederse gideceğim
MerveEcee Melikemlk sizin yine ateş olunca oyl3 diyormuş. Benin ki çok ağladı hemen calpol verelim diyor ağrısı vardır diyor