Eşim kızımın her hasta olduğunda yada olucak gibiyken hemen ilaç verelim diyor yada aşı olduğu günlerde. Ben genelde halini iştahını ölçerek derecesini takip ederim ona göre üstünü açarım duşla vs yükselmemesini denerim sonrs ateş dürücü vb veririm. 2gün öncede kayınvaldemlerde başka biri üzerinden konu açıldı herşeyde hemen ilaç verilmez dedim anneside konuya mudahil oldu 37 38lerde verilir ilaç olmsz öyle havale geçirir dedi. Bende okuyorum biliyorum neyin ne olduğunu hemen ilaç verelim olmaz dedim. Eşimde tam tersi örnğ 3.gün ateş artık düşmeye hastalığı geçmeye başlamış ilaç verelimmi rahat yatar diyo. Dr un yönlendirdikleri dışında .. Bilgisi olan cevap verebilirmi