deletedmom173 umay1520 berbat canım birde çok iyi diye övüyorlar dış kısmı çok güzel maymuncuklu falan ama maalesef sınıfta kaldı sanırım yıkanabilen bezlerden alacağım öyle görünüyor
Heraninannesi umay1520 bende primadan dönüş yaptım pişik yaptı attım primaya geri döndüm en iyisi Prima
Balannesi umay1520 Bence her bebeğin teni farklı tepki veriyor kiminde prima pişik yaparken molfix iyi geliyor size iyi gelir umarım ☺️
habibe_omerasaf umay1520 inş iyi gelir ben gerçekten cok memnunum. Sadece diğer bezlere göre bi tık numaraları kücük oluyoms
umay1520 Kızlar kullandım çişlerde sıkıntı olmadı ilk kakada hemen değiştirmeme rağmen pişik yaptı. Kıpkırmızı oldu kızımın teni molfixe tamam primaya devam 💪
_Rukayye umay1520 siz de sorun yaşadınız mı acaba? Benim sorunumu çözdüler hayat kimyayı aradım değişim yaptı 😉
umay1520 _Rukayye valla pişik olduk artık almam yani küçük bi paketti aldığım değişime değmez sanırım