umay1520 Oğlum bir aylık ben de molfix kullanıyorum.İlk aldığım paketler çok iyiydi fakat indirimli aldığım paketler aşırı derecede deterjan kokuyor alerjimi tetikledi ve bebeğimin cildi tahriş oldu ayrıca sızdırdı.Diğerlerinde böyle bir şey yaşamamıştım