zhr61 benim sağlık ocagındaki hemşire bunlar alerjik reaksiyon gösterebilen aşılar hastanede yaptırın biz yapmıyoruz dedi. Tamam dedim dr muza gittik kontrole oda baktı viral enfeksiyon kapmış dedi. Kontrole geldiğinizde yaparız şimdi yormayalım bebeğimizi dedi. Kontrole gittiğimizde de daha beter durumdaydık bronşite dönmek ğzere falan dedi. Tam bir hafta geçti şimdi topladık sayılır ama vakti kaçırdık galiba yarın dr a gidicez bir ümit belki yaparlar🙏🏻