Ozlmmgmail Caglarege03 yanlış yonlendirmis olmayayim. Ruya öğünu uyudugu icin sorun degil ama uyanip emip uyumasi yani memede uyuyp yataga birakmak destekli. Hafif uyanik koymak gerekiyor diye biliyorum
Caglarege03 Ozlmmgmail şimdi anladım siz ona destek diyorsunuz, ben uyutmuyorum memede ya da mama verdiğimde biberonu kendisine tutturuyorum uyumasin diye doyduktan sonra kendisi yatış pozisyonunu ayarlayip uyuyor canım