Caglarege03 Merhaba kızlar Bebeğim 7 buçuk aylık uyku eğitimi verdim sallayarak uyutmayi bıraktık kendi kendine uyuyor ama gece 3 kere yine uyanıyor uyanması normal mi 7 aylikken sabaha kadar uyuması gerekmiyor mu? Gece saat 11-12 de rüya öğünü yapıyorum ama yine uyanıyor
PurpleTail Caglarege03 Uyku eğitimi vermiş olmak kesintisiz uyuyacak anlamına gelmez. O dönemlerde bircok sebepten uykuları bölünebilir. Diş, atak, uykuya gec yatma vs.. oğlum 15 aylık desteksiz uyur hiç sallanmadı hala arada uyanır geri uyur. Nırmal yani:)
Senem_sygl01 Caglarege03 uyku eğitimini nasıl verdiniz bende vermek istiyorum 5 aylık olacağız sallanarak uyuyor
Ozlmmgmail Caglarege03 agliyor mu uyaninca. Tekrar kendi mi dönüyor uykuya. Ben de vermeyi düşünüyorum. Gece uyanmalarini merak ediyodum
Umutveannesi Caglarege03 acıktığı için uyanıyordur muhtemelen. Benim oğlum 8 ay 6 günlük gece hala iki kere mama içmek için uyanır. Henüz gece beslenmesinin kesilmesi için erken. Siz kesmek istiyorsunuz demiyorum yanlış anlamayın. Açlıktan uyanıyordur yani başka bir sebepten değildir diş dönemi değilse. Mama ya da emip uyumaya devam ediyorsa sorun yoktur. Ama tamamen ayılıp oynama ağlama vs varsa altında başka sebep vardır
Caglarege03 PurpleTail mamasını yiyor geri uyuyor huzursuzlanmiyor maması hazır olana kadar biraz ağlıyor geri uyuyor karnı doyunca açlıktan uyanıyor bizimki sanırım 🤗
Caglarege03 Senem_sygl01 beşiğine yatırdım kafasını okşadım pış pış yaptım huzursuzlandiginda yine devam ettim çok fazla agladiginda kucağıma aldım sakinlestirdim geri yatırdım 3 günde alıştı oğlum çok şükür. Uyku saatlerini ayarladım ona göre bı rutin oluşturdum ve loş ışıklı odada uyuttum hep
Iros Benim oğlum da 7 aylık nasıl bi uyku eğitimi verdiniz nasıl bi rutin oluşturdunuz paylaşır öısınız bana da fikir olsun bende başlamak istiyorum da
Caglarege03 Iros loş ışıklı bı odada önce karnını doyurdum altını değiştirdim sonra masal anlattım yatağına yatırdım kafasını okşadım alnını ve ayaklarına donulunmasini seviyor öyle sakinlestirdim sonra pış pış yaparak uyuttum 15 dakikada uyudu direnmeden sonra ikinci uykuda 1 saat ağladı direndi çok fazla ağlamaya başlayınca kucağıma aldım konuştum sakinlestirdim geri yatırdım çok fazla ağlayınca hep öyle yaptım sonra alıştı 3 günde çok şükür
Caglarege03 Ozlmmgmail önce çok fazla dönmeye başlıyor miziliyor biraz karnını doyurunca geri dönüyor kendisi uykuya
PurpleTail Caglarege03 Farklı saatlerde uyanıyorsa acıkıyordur aynı saatte uyanıyorsa alışkanlık olmuş olabilir☺️
Caglarege03 Iros pış pış yapmayı ve dokunmayı bir önceki uykudan daha az yaparak azalttım dokunmayı ve pış pış yapmayı tamamen bıraktım. Yatağında dönecek dönerken falan hiç dokunmadım kendisi nasıl isterse öyle uyudu şimdide öyle bırakıp çıkıyorum kendisi dönüyor ayağa kalkıyor geri uyuyor. Birde uyku arkadaşı almadı battaniyesini tutup uyuyor bazen o yüzden beşikten çıkarmıyorum battaniyeyi
Caglarege03 Ozlmmgmail gündüzleri öyle uyumuyor canım ama gece farklı saatlerde aciktigi için uyanıyor diye düşünüyorum. Önceden uyudugunda hiç dokunmuyordum 11 12 gibi rüya öğünü yapmıyordum kendisi uyaniyordu o saatlerde şimdi rüya öğününden sonra o saatlerde uyanmiyor gece 3 4 gibi uyanıyor. Uyku eğitimi vermeden önce saat başı uyanirdi hatta bazen yarım saatte bir uyanirdi. Destekli olduğunu hiç düşünmedim canım destekli mi oluyor böyle
Ozlmmgmail Caglarege03 yanlış yonlendirmis olmayayim. Ruya öğünu uyudugu icin sorun degil ama uyanip emip uyumasi yani memede uyuyp yataga birakmak destekli. Hafif uyanik koymak gerekiyor diye biliyorum
Caglarege03 Umutveannesi ay yok canım yanlış anlamadım gece beslenmesini kesmek istemiyorumda uyku eğitimi verenler sabaha kadar uyuyor diyorlar ondan normal mi acaba diye. Karnı doyunca uykuya devam ediyor aciktigi için sanırım uyanması 😇
Umutveannesi Caglarege03 bizimde var uyku eğitimimiz desteksiz uyur ama yine de beslenmek için kalkar uyumaya devam eder. Bazı bebekler açlık hissetmez uykuya daha düşkündür bazıları da mideye daha düşkündür bizimkiler mide düşkünü olan kısımda 😄
Caglarege03 Umutveannesi dediğiniz gibi büyük ihtimal şaşırmıyorum artık ilk kelimemiz bile mama meme oldu bizim kendi ihtiyacını bile dile getiriyor zaten 😆😆😇